Service şi garanţie

Pentru a evita neplăcerile provocate de avariile în cazul instalațiilor de gaz și a posibilelor pagube materiale cauzate de suprasolicitarea acesteia, vă recomandăm să contactați un specialist atestat în instalații de acest tip, care să vă dea o soluție corectă pentru echipamentele cu care urmează să amenajați bucătăria profesională.
Splendid Service SRL execută intervenții la solicitare pentru remedierea defecțiunilor apărute la doar la utilajele profesionale comercializate de noi. Deplasarea echipei de service se face în cel mai scurt timp în cazul defecțiunilor apărute la echipamentele aflate în perioada de garanție sau în cazul societăților cu care avem contracte de service.Va recomandăm să solicitați intervenția echipei de service în scris, prin e-mail la adresa office@gastroprofesional.ro. Produsele achiziţionate prin comandă telefonică sau on-line realizată pe www.gastroprofesional.ro beneficiază de garanţie în condiţiile legii 449/2003. Condiţiile acordării garanţiei diferă de la caz la caz, pentru persoane fizice, respectiv, pentru persoane juridice.
Certificatele de garanţie care se eliberează odată cu factura conțin toate informaţiile necesare despre modul de asigurare a garanţiei, perioada de garanţie şi informaţiile necesare pentru contactarea centrelor de service autorizate.
Dacă produsul achiziţionat este în perioada de garanţie stipulată în certificatul de garanţie şi respectă condiţiile prevăzute în certificat atunci acesta va fi reparat în mod gratuit de centrele service autorizate. În această situaţie va rugăm să trimiteţi pe cheltuiala proprie produsul ce face obiectul garanţiei pe adresa centrului de service menţionat în certificatul de garanţie.

Partener exclusiv

Contactează-ne

sau prin