Politica de confidențialitate

Vă mulțumim pentru faptul că vizitați site-ul SplendidService.ro. Această pagină de internet este proprietatea firmei Splendid Service SRL, iar accesarea, navigarea și folosirea în orice fel a acestui site reprezintă acordul dumneavoastră expres și neechivoc cu toate condițiile și termenii prezentați în continuare.Conducerea Splendid Service SRL a încercat să se adapteze întotdeauna la schimbările tehnologice și a fost conștientă de pericolele ce privesc securitatea datelor de orice fel, așadar s-a pus mereu accent pe securitatea datelor din interiorul companiei, mai ales pe datele personale ale clienților săi, fie că este vorba despre nume, adrese de email și numere de telefon, cât și despre comportamentul acestora pe site-urile companiei. SplendidService.ro îți respectă intimitatea și dreptul la solicitarea de informații. De aceea, conform noului Regulament privind Protecția Datelor, Splendid Service are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale care ne sunt furnizate.
Legislație
Pe 25 mai 2018, au intrat în vigoare și au devenit aplicabile prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Conform acestui Regulament (UE) nr.679/2016, Splendid Service SRL, se obligă să administreze și să stocheze în condiții de siguranță și doar pentru scopurile specificate datele personale ce îi sunt furnizate de către diverși Utilizatori ai site-ului. Aceste date sunt colectate pentru desfășurarea activității de comerț online prin intermediul paginii de internet www.splendidservice.ro.
Ce sunt datele personale?
Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați prin completarea formularelor de contact, prin telefon sau prin e-mail sunt confidențiale și nu vor fi impărtășite cu terțe părți. Utilizăm datele dvs. cu scopul exclusiv de a prelucra cererea dvs. Aceste informații sunt prevăzute în art. 6 alin. (1) lit. (f) din RGPD. Scopul prelucrării datelor de contact
Cu ce scop colectăm datele personale?
Colectăm date prin intermediul magazinului online splendidservice.ro pentru crearea conturilor (scopul lor este facilitarea clienților de a plasa comenzi și de utilizare a site-ului), plasarea comenzilor și buna desfășurare a livrărilor și pentru monitorizarea vânzărilor și a activităților utilizatorilor magazinului online pentru îmbunătățirea experienței acestora. Trimitem foarte rar newslettere sau informații despre produse, servicii sau compania noastră și când se întâmplă să vă trimitem un mesaj pe cale electronică sau fizică o facem pentru anumite urări cu ocazia sărbătorilor.
Furnizarea datelor solicitate în formularul de înregistrare cont nu este obligatorie, iar lipsa acestora nu ne împiedică să procesăm o comandă. Totuși, pentru plasarea unei comenzi este necesară completarea câmpurilor pentru a putea să preluăm comenzile dumneavoastră și să vă livrăm produsele dorite. Vă asigurăm că datele personale cerute de noi sunt doar următoarele: numele, prenumele, adresa de e-mail, username-ul folosit la crearea contului, numărul de telefon, adresa de domiciliu/adresa de reședinţă/adresa de livrare a comenzilor.
Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare cont și/sau de Comandă declarați că acceptați în mod voluntar ca datele dvs. personale să fie incluse în baza de date splendidservice.ro, și vă dați acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către splendidservice.ro, în scopul desfășurării și/sau derulării de către splendidservice.ro de activități cum ar fi comerțul online, marketing și de urmărire și monitorizare a vânzărilor.Datele dvs. cu caracter personal pot fi folosite și în scopul monitorizării, securității și paza persoanelor, bunurilor, spațiilor, prin camere video amplasate în sedii și showroom-uri.Datele dumneavoastră vor fi păstrate conform contractelor în desfășurare (perioada contractuală) plus o perioadă suplimentară de 10 ani de la ultima factură emisă către dumneavoastră, conform Legii Contabilității nr. 82/1991, republicată.
Ce date personale colectăm?
În primul rând, atunci când vă înregistrați pentru un cont nou, efectuați o achiziție sau încercați să faceți o achiziție prin intermediul site-ului, colectăm anumite informații de la dvs., precum numele și prenumele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail și numărul de telefon. Facem referire la aceste informații ca Informații despre comandă.
Când vizitați site-ul, splendidservice.ro colectează automat anumite informații despre dispozitivul dvs., inclusiv informații despre browser web, adresa IP, fusul orar și unele cookie-uri instalate pe dispozitiv. În plus, pe măsură ce răsfoiți pagini din site, colectăm informații despre paginile web individuale sau produsele pe care le vizualizați, prin intermediul căror site-uri web sau termeni de căutare ați ajuns pe site-ul nostru și informații despre cum interacționați cu site-ul. Ne referim la aceste informații colectate automat ca Informații despre dispozitiv.
Care sunt paginile site-ului care solicită informații cu caracter personal?
Formularul de abonare la newsletter, în subfooter – clienții se pot abona cu adresa de email, dacă doresc să primească oferte și alte comunicări din partea noastră.
Pe pagina de înregistrare – cont nou/cont existent – clienții care vor să aibă posibilitatea de a accesa informațiile referitoare la toate comenzile făcute își pot crea un cont nou pe care să îl folosească ulterior pentru plasarea comenzilor. Pentru crearea unui cont nou este nevoie de următoarele date: nume, prenume, adresă email, parolă.
Pe pagina de contact se mai cere: nume, prenume, email, celor care doresc să lase un mesaj cu cerere de informații, și avem nevoie de aceste date pentru a putea lua legătura cu ei și pentru a le putea oferi un răspuns.
Pe pagina comenzi speciale – nume, prenume, email, telefon, – formularul de la această pagină este creat pentru a cere oferte speciale de produse care nu sunt pe site.
Pagina finalizare comandă – nume, prenume, adresa de email, adresa de livrare și de facturare, iar pentru persoanele juridice este nevoie și de datele companiei. Avem nevoie obligatoriu de aceste date pentru a putea executa o comandă și pentru a livra produsele cu succes.
Cine are acces la aceste date?
Splendid Service nu transmite datele personale ale clienților săi, către terții din afara companiei, cu câteva excepții, după cum urmează:
– Producătorii și furnizorii cu care lucrăm: În vederea prelucrării anumitor comenzi poate fi necesar să oferim colaboratorilor noștri din categoriile menționate, însă în majoritatea cazurilor acestea sunt anonimizate.
– Distribuitorii noștri: Pentru proiecte sau comenzi speciale, poate fi nevoie să le oferim colaboratorilor noștri din categoria menționată datele dvs. personale, însă o vom face doar după primirea acordului dvs.
– Firmele de curierat și de transport: Este necesar să le oferim datele dvs. personale, pentru a se efectua livrarea produselor dorite și comandate.
– Alți furnizori de servicii, precum agenții de marketing online, agenții de programare, platforma magazinului online, firma de hosting, procesatorii de plăți, compania de leasing, terți (Google Analytics, Facebook).
Splendid Service poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal acestor companii cu care avem relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare. Colaborăm cu aceste companii pentru a ajuta comercianții să beneficieze de servicii și este posibil să le partajăm informații personale pentru a le sprijini.
Care este politica de stocare a datelor?
În general, suntem nevoiți, din punct de vedere legal, dar și pentru buna desfășurare a activității noastre și pentru mulțumirea clienților, să păstrăm datele personale ale acestora, pentru a veni în ajutorul lor în perioada de garanție și post-garanție. Noi vom continua să stocăm copii de arhivă ale informațiilor dvs. personale în scopuri legitime de afaceri și să respectăm legislația națională și europeană privind protecția datelor cu caracter personal, cu excepția cazului în care primim o solicitare de ștergere valabilă sau, dacă sunteți un comerciant, vă întrerupeți contul și informațiile dvs. sunt curățate în conformitate cu procesul nostru standard.Vom continua să stocăm informații anonime sau anonimizate, cum ar fi vizite pe site, fără identificatori, pentru a îmbunătăți serviciile noastre.
Modul de criptare
Splendid Service ia măsuri de siguranță tehnice și organizatorice, pentru a proteja cât mai mult datele împotriva accesului neautorizat. Informațiile oferite de utilizatori sunt transmise și verificate în mod automat, în formă criptată, cu ajutorul unui protocol SSL (Secure Socket Layer), pentru a preveni utilizarea abuzivă a datelor de terți. Se poate observa faptul că bara de stare a browserului pe care îl folosiți conține simbolul lacătului și că linia de adresă începe cu „https“.
Cu ajutorul căror tehnologii colectăm informațiile despre dispozitiv?
Pe această pagină web, se utilizează așa-numitele „module cookie“. Cookie-urile sunt o cantitate (de obicei redusă) de date care are un traseu bine stabilit destinatar-expeditor. Un cookie este creat și interpretat de către expeditor, în timp ce destinatarul doar îl păstrează și îl trimite înapoi dacă expeditorul o cere. Cookie-urile sunt un fel de etichetă aplicate fiecărui utilizator și interpretate apoi de destinatar pentru a identifica utilizatorii. Cookie-urile sunt fișiere de date care sunt plasate pe dispozitiv sau pe computer și conțin adesea un identificator unic anonim. Pentru mai multe informații despre cookie-uri și despre modul de dezactivare a cookie-urilor, vizitați http://www.allaboutcookies.org.
Acțiuni de urmărire a “fișierelor de jurnal” care apar pe site și colectarea datelor, inclusiv adresa IP, tipul browserului, furnizorul de servicii Internet, paginile de trimitere / ieșire și inregistarile de dată / oră.
Etichetele și pixelii sunt fișiere electronice utilizate pentru a înregistra informații despre modul în care navigați pe site.
Pentru a analiza lista de cookie-uri a magazinului online puteți accesa butonul Politica cookie din subfooter.
Poți seta browserul, astfel încât acesta să fie informat cu privire la plasarea modulelor cookie. Astfel, utilizarea modulelor cookie devine transparentă pentru tine. În plus, poți seta browserul astfel încât, în general, să nu accepte module cookie sau să nu refuze module cookie de la furnizorii individuali. Totuși, dorim să te informăm că, în anumite circumstanțe, funcționalitatea acestei pagini poate fi afectată.
Care sunt drepturile dvs. ca persoană implicată?
Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, aveți dreptul să accesați informațiile personale pe care le deținem despre dvs. și să cereți corectarea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale. Dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați prin intermediul adresei de email dpo@splendidservice.ro.
Utilizatorii au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc și să solicite ștergerea acestora. Această solicitare se va face printr-o cerere trimisă prin email la dpo@splendidservice.ro, prin curier sau serviciul poștal la adresa Operatorului de date și anume Splendid Service SRL, Strada Alexandru Cel Bun, nr. 13, Bacău, județul Bacău.
În plus, dacă sunteți rezident european, rețineți că vă procesăm informațiile pentru a putea îndeplini contractele pe care le-am putea avea cu dvs. (de exemplu, dacă faceți o comandă prin intermediul site-ului) sau pentru a vă urmări interesele legitime de afaceri enumerate mai sus.
Drepturile de confidențialitate prevăzute prin lege pe care noi ți le garantăm sunt următoarele:
* dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Regulamentul (UE) nr.679/2016, privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personl şi privind libera circulaţie a acestor date.
* dreptul de acces la date, conform art.15 din Regulament,
* dreptul la rectificarea datelor inexacte, conform art.16 din Regulament,
* dreptul de stergere a datelor « de a fi uitat », conform art. 17 din Regulament,
* dreptul la restrictionarea prelucrarii, conform art.18 din Regulament,
* dreptul la portabilitatea datelor, conform art.20 din Regulament,
* dreptul de a obiecta, conform art. 21 din Regulament,
* dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatizate, inclusiv profilare, conform art.22 din Regulament.

Partener exclusiv

Contactează-ne

sau prin