În primul rând, atunci când vă înregistrați pentru un cont nou, efectuați o achiziție sau încercați să faceți o achiziție prin intermediul site-ului, colectăm anumite informații de la dvs., precum numele și prenumele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail și numărul de telefon. Facem referire la aceste informații ca Informații despre comandă.
Când vizitați site-ul, splendidservice.ro colectează automat anumite informații despre dispozitivul dvs., inclusiv informații despre browser web, adresa IP, fusul orar și unele cookie-uri instalate pe dispozitiv. În plus, pe măsură ce răsfoiți pagini din site, colectăm informații despre paginile web individuale sau produsele pe care le vizualizați, prin intermediul căror site-uri web sau termeni de căutare ați ajuns pe site-ul nostru și informații despre cum interacționați cu site-ul. Ne referim la aceste informații colectate automat ca Informații despre dispozitiv.
Care sunt paginile site-ului care solicită informații cu caracter personal?
Formularul de abonare la newsletter, în subfooter – clienții se pot abona cu adresa de email, dacă doresc să primească oferte și alte comunicări din partea noastră.
Pe pagina de înregistrare – cont nou/cont existent – clienții care vor să aibă posibilitatea de a accesa informațiile referitoare la toate comenzile făcute își pot crea un cont nou pe care să îl folosească ulterior pentru plasarea comenzilor. Pentru crearea unui cont nou este nevoie de următoarele date: nume, prenume, adresă email, parolă.
Pe pagina de contact se mai cere: nume, prenume, email, celor care doresc să lase un mesaj cu cerere de informații, și avem nevoie de aceste date pentru a putea lua legătura cu ei și pentru a le putea oferi un răspuns.
Pe pagina comenzi speciale – nume, prenume, email, telefon, – formularul de la această pagină este creat pentru a cere oferte speciale de produse care nu sunt pe site.
Pagina finalizare comandă – nume, prenume, adresa de email, adresa de livrare și de facturare, iar pentru persoanele juridice este nevoie și de datele companiei. Avem nevoie obligatoriu de aceste date pentru a putea executa o comandă și pentru a livra produsele cu succes.
Cine are acces la aceste date?
Splendid Service nu transmite datele personale ale clienților săi, către terții din afara companiei, cu câteva excepții, după cum urmează:
– Producătorii și furnizorii cu care lucrăm: În vederea prelucrării anumitor comenzi poate fi necesar să oferim colaboratorilor noștri din categoriile menționate, însă în majoritatea cazurilor acestea sunt anonimizate.
– Distribuitorii noștri: Pentru proiecte sau comenzi speciale, poate fi nevoie să le oferim colaboratorilor noștri din categoria menționată datele dvs. personale, însă o vom face doar după primirea acordului dvs.
– Firmele de curierat și de transport: Este necesar să le oferim datele dvs. personale, pentru a se efectua livrarea produselor dorite și comandate.
– Alți furnizori de servicii, precum agenții de marketing online, agenții de programare, platforma magazinului online, firma de hosting, procesatorii de plăți, compania de leasing, terți (Google Analytics, Facebook).
Splendid Service poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal acestor companii cu care avem relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare. Colaborăm cu aceste companii pentru a ajuta comercianții să beneficieze de servicii și este posibil să le partajăm informații personale pentru a le sprijini.